Torsdag

Hejsan hejsan! Sitter hemma efter en typisk torsdag. Började dagen med sovmorgon och skolan rullade på. Vi har tydligen gjort om vårt schema nu och vi går 10 minuter längre på tisdagar. Not okay. Okej, 10 minuer är ju inte så mycket tycker man, men när det gäller skolan så är det det. Vår lärare sa "äsch det är bara 10 minuter" men så säger dom inte om man är  minuter sen, right? Idag cyklade jag all alone till gymmet, var med på gympapass och cyklade hem. Självklart skulle det börja regna när jag skulle cykla iväg men när jag cyklade hem så klarade jag mig! Kom till och med ihåg att sätta på min cykellampa när jag skulle hem, visst gör jag framsteg Johanna? ;) Nu sitter jag och äter lite frukt och tar det lugnt. :) 

Tumblr_masz68snar1rnt2yyo1_500_large

E40de7274240c0d708059d97e23ec32d_large201241702252532704204_sbig_large
från we heart it :) 

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

Duktigt av dig angelica att du kom ihåg att starta cykellampan, jag är stolt ;)

2012-09-27 - 21:00:16
URL: http://onething.webblogg.se
Skrivit av: Anonym

angelkca , när du tränar på friskis vilket tempo kör du då ?

2012-09-28 - 15:30:00
Skrivit av: julia

bra tränings motiveringar!

2012-09-29 - 18:33:40
URL: http://jjjuliaking.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0