Today I don't feel like doing anything

Tänkte skriva att jag inte gjort något vettigt alls idag, men kom sedan på att jag faktiskt gjort lite vettiga saker. Var ju ute på en powerwalk, sedan har jag städat mitt rum, hjälpt pappa att lyfta ut vår gamla diskmaskin (som för några dagar sedan bestämde sig för att sluta funka) och lyft in den nya. Och har, långt om länge, tagit en dusch. Skulle gjort det efter frukosten, som jag åt typ halv 11 men gjorde det nu istället, typ kvart i sex! 
Har hunnit kolla på två episodes av Gossip girl och aaiudhgiaufhiuauahoiiaj det är helt wah kan inte säga något juu! Hade gärna kollat ett, två, tre eller fyra episodes till idag (bara 4 kvar av säsong 5) men hinner inte. Ska äta snart och sedan ska vi iväg. 

Tumblr_m6zqbuhnp21qe49wpo1_500_large
^ lite såhär känner jag idag... 

Kommentarer
Skrivit av: ior

Hej, kolla gärna in min utseendebesatta blogg! :)

http://utseendebesatt.blogg.se

2012-09-16 - 14:30:28
URL: http://utseendebesatt.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0