Schooltime

Mornig people! 
Mår bättre idag, inte 100 % frisk kanske men det blir skola idag. Börjar om en timme, men har nog redan varit uppe i en timme eftersom jag skulle hinna duscha och föna mitt hår. Gillar inte och föna, gillar bättre när det får lufttorka men det hinner det inte göra på morgonen. 

Vet ni? Igår anmälde jag och Johanna mig till en zumbakurs. Haha åh vad töntigt det låter.. seriöst, zumba? Haha, nej men i somras när vi var på stationen fick vi en tidning från medborgarskolan och jag bläddra lite i den och såg att det fanns zumbakurser. Johanna har provat det en gång och hon säger att det är sjukt kul, så jag litar på henne! Man tränar hela kroppen och det ska faktiskt bli kul. Det är ju en sorts dans och jag vill faktiskt börja dansa igen! Min måndag kommer hädanefter innehålla skola, 8.40-14.30, extra matte, 15.00-16.30 och zumba mellan 19.00-20.00. Kommer nog vara ganska död på måndag kväll, men det ska bli kul! :) /Angelica

1_back-fly_large

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0