onsdag12 september

Åh, hur lyckas man alltid fasna vid datorn? Jag skulle göra läxor!!! Och jag bara tänkte att jag skulle sitta o kolla lite på bloggar, en halvtimme senare... OOOOJ! ja nu måste jag verklgen plugga! Vi gör sån tal-debatt sak på svenskan så skulle vi skriva klart det till idag, sen när vi läste upp det, eller det va bara jag som gjorde det i min grupp för min lärare sa sen typ såhär, ja asså det var jättebra men du läste hela talet, du måste kunna det utantill! sen sa hon, ja det kanske va lite, lite tid att lära sig det på (då hade vi haft sen i måndags) och vi höll med, va tror ni hon gör då? Ja till imorgon ska ni kunna det utantill!!!!!!!!!!!!!!! saywhat!!!? Kommer ju aldrig klara det, plus att jag har fysik o spanska. o historia prov nästa fredag på typ asmånga sidor så borde ju börja öva på det också!!
Måste bara berätta vad vi gjorde på gympan idag, vi spelade lacross, det va superroligt! Asså åh vad kul det var! och en sak till, efter skolan va jag med ballis(alexandra) det va också skitkul! Men vi hörs, måste göra läxor nu! :( hejdå! / rebecka
 
på konfalägret, när vi hade klättring! tänk att jag vågade, 19 meter upp i luften.. pommes!

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0