everything happens for a reason

Hejsan hoppsan, dagen idag har varit skitbra. Det började ju med prov - inte så kul att skriva soprov i två timmar.. vet inte hur det gick men jag skrev 11-12 A4 sidor eller nått sånt men det e väll innehållet som ränkas... Sen hade vi inte idrott eftersom vi hade provet också på idrottslektionen! Vi hade nästan ingen spanska för vår lärare öppnade inte dörren till klassrummet o vi var där ute och trodde ju såklart att han skulle öppna o säga att vi fick komma in och han tänkte att vi bara skulle gå in så det va ju ett litet missförstånd. Sen ingen slöjd för läraren var inte där. Så jag slutade klockan ett!! Men sen stack jag o Alexandra till stan för att köpa en present till Terese som ska ha fest ikväll. Men den kommer jag dock komma lite sent till eller ganska mycket. Jag ska nämligen spela match, så vi får se hur det går med allting, jag kommer nog va skitful i håret o det kommer va helt blött... men jaja, sånt e livet. Men vi hörs! / Rebecka

Kommentarer
Skrivit av: DIYS

söt! va fin hårfärg du har!

Många fredagskramar från mig! <3 :)

2012-09-21 - 17:07:13
URL: http://diys.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0