Dagen + svar

Skola, träning och äta. Det är vad jag gjort idag typ. Vi hade konditionstest på idrotten, så fick dagens träning där, men vid 5 drog jag och Johanna till friskis och körde ett intervall/flex pass. FYFAN säger jag bara. Jag var liksom redan trött i mina ben efter löpning i backar och sen intervall träning, men det var skönt efteråt! När jag kom hem duschade jag och sedan hjälpte jag mamma att fixa maten. TACOS! Blev bara jag och mamma eftersom min ena bror tillbringar sina dagar i Halmstad där han gör lumpen och min andre bro skulle iväg. Och pappa kom hem när vi ätit klart. Snart kommer Johanna hit och vi ska nog bara ta det lugnt och sådär :).

Fick förresten en fråga, 


Svar: Jag fattar inte frågan, men jag kör jympapass medel, om det är det du menar. :) 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0