söndag 14 oktober

Hejsan people!
Idag skulle jag ju egentligen till Kristianstad o spela fotboll men näääääää... mer förskyld than ever! Så jag ska gå till farmor o farfar idag istället för mina kusiner är där! Ska plugga lite och sen ikväll ska jag kolla på handboll för Linnéa kommer hit o spelar idag! :D 
 
Tänkte bara tipsa om en sjukt bra film som jag såg igår, jag har sett den en gång innan.
Den handlar om en kille som ska göra ett skolarbete och så går han in på en hemsida om försvunna barn och hittar sig själv där. Sen handlar hela filmen typ om att han ska få reda på hans riktiga identitet och sånt, vill inte säga för mycket, men den är sjukt bra!

/ Rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0