Snart fredag igen!



Hade sovmorgon idag, så jag tog mig tid till at fixa smoothie, och fota, fast bilderna blev sääämst. Men i alla fall. Idag var en händelserik dag. Någon på skolan svimma, ambulansen var där, två killar hade slagge. Hade matte, SO, svenska och franska idag, men det blev inget vettigt gjort på någon lektion. Vi fick sluta 13.40, så det var skönt! Internet funkade inte då, så jag la mig i sängen med mobilen, kollade runt lite på facebook, instagram osv, och bara tog det lugnt. Var inte sååå peppad att träna med jag cyklade iväg vid 6 tiden och sen var det bara att köra på! 

Imorgon är det fredaaag! Min bror som varit borta i två veckor kommer hem och ännu en gång, time flies. FOR REAL. 

Kommentarer
Skrivit av: Linda [fotoblogg]

Gööötttt med smoothie! ;)
Vill du göra mig en tjänst? Rösta då på min bild, nummer 4 i denna tävling http://years.blogg.se/2012/october/finalister-rosta.html#comment skulle verkligen betyda mycket för mig <3 Alla som röstar får en länkning

2012-10-05 - 10:09:32
URL: http://lindassphoto.blogg.se
Skrivit av: Malin

sv: okej :) just nu sitter jag vid datorn lite, ska snart ta tag i att diska osv :)

2012-10-05 - 14:23:31
URL: http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0