Någon som frivilligt ställer upp på bild?

Hejsan hoppsan! Vi har tre läxor tills imorgon och tre tills fredag så har fått vara lite osocial idag. Har gjort klart min SO uppgift, två matte uppgifter och skrivit klart min krönika = läxa tills imorgon. Till fredag har jag NO, franska och ska skriva bildanalys, fast kommer göra det på lektionen. Himla intressant va? Kom just på att jag har sovmorgon imorgon, väääldigt skönt! Har suttit och lyssnat på lite musik nu när jag gjort lite SO uppgiter, lite Olly Murs, Little Mix, Christina Aguilera och Rihanna. Har hunnit med att träna idag också, så idag har jag fått saker gjort! 

Är sååååååååååååååå sugen på att fota nya, fina höstbilder. Jag vill fråga lite människor som man annars inte träffar om dom är sugna på att bli fotade. Det blir en rolig sak att göra, plus att jag får träna mer på att fota porträtt och de får nya bilder på sig själva som de kan ha som facebook profilbild osv osv. Det blir WIN WIN. Problemet är nog att folk kommer tycka jag är creeepy om jag frågar dom meeen det skulle vara sjuukt kul att få fota lite höstbilder. Kommer ihåg att jag fotade Rebecka förra hösten och de bilderna blev riktigt fina och höstens färger gör det even better! Nej men är det någon som läser detta och vill bli fotad (hej erica och rebecka jag lovar att vi ska fota en dag!!) så kommentera eller typ kontakta mig på facebook. Jag är 100 % seriös. Vill gääärna fota nya ansikten! :D

Hitta lite bilder från somras som Johanna tagit på mig. Typ när jag inte klarar av att vara seriös. Och skulle nog visa Johanna att jag inte kan räcka tunga. I miss the summer! 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0