Hatar att vara sjuk

Idag fick jag stanna hemma. Sa ju i tisdags att jag hade liiiiiite ont i halsen, och igår hade jag ont i halsen och var jäääätteförkyld. Gick ändå iväg till praon och det var funny för jag fick fota tre olika saker, så det verkar/verkade som om det tycker/tyckte jag var någorlunda bra ju. Men idag orkade jag inte ta mig dit. Är himla förkyld, hostar, har lite smått ont halsen (älskar strepsils, typ de ända halstabletterna som verkligen hjälper! Har tagit typ 6-7 stycken och det är snart borta), känner mig helt slö och jag har ont i örat. När jag var liten hade jag jättemycket öron-problem, och har haft öroninflamation flera gånger och det gör såååååå ont. Kommer ihåg att jag tyckte det var bra att jag kunde vara med typ Johanna även om jag hade öroniflamation för det smittade inte ;). Men jag var sjuk för kanske 6-7 veckor sedan och det är så himla störigt att när jag blir sjuk så varar det i en vecka liksom. Skulle behöva plugga eftersom jag har tre prov i nästa vecka men jag orkar ju inteee. Stress, förkyld, hostig, sur, irriterad, öron-ont... jo men vad roligt mitt liv låter. Hoppas på att jag blir frisk snarast så att jag kan göra något skoj under lovet, som är snart! Opassande att bli sjuk när vi har prao men what to do? Jag hoppas ni mår bättre än mig! 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0