Fredagskväll



Det är fredag igen och jag mår liiite bättre nu! Har dock varit hemma idag också och det var nog bra. Vaknade runt halv fyra imorse och fick världens hostattack, sen somnade jag igen vid 5 och vakna igen vid kvart i sju. Drack lite vatten och sen sov jag till typ åtta, gick upp, tog nässpray och sen sov jag till halv tio. Har faktiskt pluggat lite idag, inte såå mycket men lite i alla fall! Gjort lite annat också och i helgen ska jag vila så jag kan dra mig till skolan på måndag. Ikväll är det ju X-factor.. vem hejjar ni på? Jag tycker alla är bra på sitt sätt, men vinnaren ska liksom ha allt. Utstrålning, utseendet (alla är fina på sitt sätt!!), rösten, kunna uppträda, och ja, hela paketet. Någon som verkligen har det är Awa, men Manda, Isak, Oscar, Frida och fler är också bra! 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0