Söndag!

Det har ju hunnit bli november nu.. wooow om mindre än en månad börjar julkalendern, haha! 

I torsdags var jag som jag skrev men lite vänner och fota, vi hade superkul och det blev en hel del bra bilder, tyvärr så var inte vädret på vår sida men det gick bra ändå! Kan lägga upp lite bilder senare. 

I fredags åkte jag och Johanna in till Lund och träffade några från Helsingborg och några från Lund. Det var verkligen hur roligt och mysigt som helst, fikade på espressou house (as always!) och bara snackade. Även en från Göteborg var där då två av de vi träffade var på Språkresa i somras, så de var deras kompis från språkresan. Jag blev så himla taggad på att åka när de snackade om det.. åhhh. Bara 234 dagar kvar eller something like that! 

Igår tänkte jag gå upp halv sex för att vi skulle köra iväg runt 7, men somnade om och gick upp halv sju istället. Var så himla stressad, var inte på alls bra humör och blev klar på 50 minuter (duscha, välja käder, sminka mig, åt frukost, föna håret och lite annant där emellan..). Hatar att stressa men jaja. Sen glömde jag mina vantar, hade ingen mobilladdare och det var så kallt och jag var trött. Not a good start on the morning. Vi skulle till Halmstad för att hälsa på min bror som är på GMU (Grundläggande Militär Utbildning) och det var faktiskt kul, förutom att vi stod ute i EN TIMME och det regna och var kallt och jag hade inga vantar...Aja, vi fick se hur han bor, vad för utrustning de har och allt sånt. Och se när de marcherade och allt. 

På kvällen var det dags att fira Alexandra och Filip, som går i Beckie & Ericas klass. Det var kul att får träffa vänner och sådär, var sjukt trött när jag kom hem så jag somna typ halv ett och sov till tio. Nu ska jag fixa lite här hemma för i eftermiddag kommer Julia & Johanna + deras mammor så vi kan planera inför Londoon!

Och ikväll är det GOSSIP GIIIIIIRL dont miss it!!!
/Angelica
Tumblr_mcyjqev0t91rgj2jio1_500_large

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0