Geografi eller engelska?

Som Rebecka skrev så var vi ute på en liten powerwalk, känns alltid skönt att få snacka av sig lite :)

Jag har börjat lite smått på en ny design till vår blogg då jag tycker det är kul, plus att jag har lätt för att tröttna på designer, men nu får jag lägga det åt sidan och plugga lite engelska. Någon snäll människa som kan mycket om Canada? Det är mycket viktigt på ett engelsk prov vettni....

Åh, stör mig på det. Varför ska jag kunna fakta om Canada för att klara av att skriva ett prov? Det hela handlar helt enkelt om att man ska kunna skriva engelska och kunna uttrycka sig. Kunna all grammatik och skriva rätt på is och are. Jag hade lika bra kunnat skriva om något frivilligt, som man liksom redan kan om. Fakta om Canada= geografi. 

bilden har ingenting med inlägget att göra, inte överhuvud taget, men får väl komma med ursäkten att jag vill ha sommarlov och äta jordgubbar....



Kommentarer
Skrivit av: hanna ♡

vinnarna är uppe nu! kika in och kolla, förklarar även varför dom inte kom upp igår i inlägget, förlåt för det :)

2012-05-24 - 09:18:39
URL: http://heaa.blogg.se/
Skrivit av: I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: ja eller hur :D

2012-05-24 - 15:42:29
URL: http://simonis.blogg.se/
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0