keep going

Det är ju röd dag idag, vilket alltid betytt ta-det-lugnt-dag men neeeeeej not today. Jag har precis städat klart mitt rum och ska nog snart ge mig ut och springa en runda innan jag måste plugga lite NO pga. vår not-so-good lärare... :( 

Imorgon tar min bror studenten och det är mycket som ska fixas innan dess! Imorgon ska jag bara vara i skolan tills klockan 12, annars hade jag slutat 3 och min bror går ut klockan 4... inte sååååå passande liksom. Måste hinna duscha och fixa det sista. Ni kanske får en bättre nationaldag än mig, men nu har även solen tittat fram och dagen blir inte bättre än vad jag gör den till. Måste kolla minst ett Gossip girl avsnitt också...



Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0