Tråkig torsdag

Har haft lite dålig uppdatering här men har inte så mycket att berätta. Suttit hemma idag och hostat, intressant va? Vaknade imorse vid 6-tiden och hostade mycket, väckte mamma och frågade om vi hade någon hostmedicin hemma och sen kom hon men medicin i ett sånt litet plats glas ni vet? Ja, jag visste ju inte direkt vad det var för sort och jag var såååå trött, så jag bara drack det och fuiahau fy blääääää vad det smaka skit! Typ hoppa upp från sängen och sprang ut i köket och drack vatten. 

Träffade Rebecka för typ 5 minuter sedan, hon var tvugen att låna en hjälm som hon ska ha med på sitt läger. Kommer inte träffa henna på typ exakt en månad! Känns såååå konstigt då jag och rebecka bor så nära varandra att vi kan träffas när som, gå ut en promenad på kvällen osv. Rebecka är borta i tre veckor och samma dag som hon kommer hem så åker jag till Rhodos, lite typiskt men vi får helt enkelt träffas när jag kommer hem och då lär vi ha mycket att snacka om, vilket kommer innebära långa promenader ;)


Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0