Not long left

Godmorgon! Jag vaknade runt tio tiden och gick upp direkt och gick till netto för att handla lite. Morgonpigg eller vadå? Haha, nej men det var faktiskt skönt att få komma ut en liten stund och inte sitta framför datorn i två tmmar innan jag göra något vettigt. Inte så fint väder idag precis, men finns inte så mycket man kan göra. Ska åka till ICA med Johanna sen och sen hittar vi nog på något annat roligt! Vad gör ni denna dagen?



Åhhhhhhhhh vad jag längtar mig bort till sol och värme.... bara  19 dagar kvar tills jag åker iväg! och bara 3 (T R E ) dagar tills jag är 15... shit har ju väntat på det ända sen jag började sjuan, för att jag vill kunna cykla till skolan utan hjälm ;)

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0