Födelsedag

Har knappt några bilder på mig och Beckie tillsammans märkte jag nu.. fyyy vad dåligt! Men iaf, Rebecka ringde innan idag så vi snackade en liten stund. Inte alls samma sak som att gå ut och gå en runda men i alla fall, vi hann inte snacka så länge, men bättre än något. Hon har ju varit iväg en vecka nu och en vecka går ju snabbt! Har haft en trevlig dag och ska nu bara ta det lite lugnt och sådär Imorgon ska vi ha lite gäster och fira mig, trevligt trevligt :).


Ja, den bästa bilden jag kunde hitta... ehhh typ ett år gammal... aja, ha det bra!

Kommentarer
Skrivit av: Emmy

Stort grattis till dig Angelica! :D Hoppas allt är bra med er båda :)

2012-07-13 - 23:52:26
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0