this day

Blev tyvärr ingen joggingtur med Beckie idag, men jag har sagt till mig själv att jag ska träna lite varje dag (blev inget igår...) så idag blev det en 5,8 km runda. Känns bra att komma igång igen. I eftermiddags började jag fixa med min kalender jag köpt och sedan tog jag då en paus. Sprang först, sedan hade jag min kanin ute i koppel ett tag, gick in och duscha, åt, fortsatte med kalendern, bytte sängkläder och sen satt jag vid datorn ett tag innan Internet stängdes av, så det var väl lika bra att lägga sig ;) det funkar nu igen men orkar inte starta datorn ;)
 
 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0