söndag 19 augusti

Hejsan, dålig updatering, igen jag vet! Men igår var jag ju min kusin Axels dop. Det var jättefint och jag fotade massor. Idag så skulle jag Marco och Lucas berätta om vårt konfaläger i kyrkan här, vi visade även ett bildspel kanske kan lägga upp det här också nån gång. Men vi skulle  vara där redan klockan 10 så det blev ingen sovmorgon idag heller. sen kom min mormor, morfar & morbror hit och käkade och sånt. Sen på eftermiddagen spelade jag Angelica o Jonatan (min bror) monopol! Haha, egentligen e det jättetråkigt! Men vet ni vad? Tro det eller ej! men jag joggade haha, men angelica vi joggade 5 km. känns bra nu! Skola imorgon igen.......... naaaj! Sen ska jag försöka hitta en klipptid nu i veckan vi får väl se för vi ska fotas den 28! 
 
gick ju bra för mig o angelica
 
/ Rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0