Rhodos - del 2



Lite bilder från Rhodos, från dagen då vi hyrde bil och körde runt nästan hela ön. Började dagen i en mysig liten skog där 7 springs låg. Källvatten som man kunde dricka direkt ur källan, sedan fanns där en tunnel som var 180 meter lång som man kunde gå igenom. Det var helt svart och man såg ingenting, plus att man gick i vatten. Ganska läskigt! Vi besökte fina stränder och avslutade dagen på en restaurang precis bredvid havet där vi tittade på solnedgången och åt god mat. Åh vad jag längtar tillbaka! 

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka vara pigg tidigt imorgon för att åka till Malmö och gå på ett infomöte om språkresor. Ska faktiskt bli roligt och vill åka på språkresa NUUU! 

Och, måste tillägga att jag och Johanna cyklade 1,1 mil. Var inte sååå sugen på att träna idag för är så rädd att få skoskav och det gör så fruktansvärt ont, men att cykla går bra. Nu är jag lite smått taskig mot mina vänner som tydligen inte gillar mina träningsinlägg eftersom de känner sig dåliga när jag skriver att jag tränat, sprungit, gått osv. Men dear friends, ni kan ju göra det själv? Ut och spriiiiiiiiiiiiiiiiing! /Angelica

Kommentarer
Skrivit av: Julia

härliga bilder! :)

2012-08-19 - 09:55:12
URL: http://juliaajuliaa.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0