Onsdag, 29 augusti

Hellooooooooo jag har verkligen inget intressant att skriva och inga roliga bilder att visa, så varför ens skriva detta? Skoldagen var helt okej och vi slutade typ tjugo över två-halv tre och sista lektionen var idrott, så stack hem i idrottkläderna och ska snart ut och köra intervaller med Johanna och sedan gå och duscha, äta osv. Har gjort läxan som vi har tills imorgon, men ska kolla igenom det en gång till innan jag lägger mig sen, men annars händer inte så mycket spännande i mitt liv. Jag är lite dum egentligen då jag bara går och längtar efter nästa år och årets stora händelser istället för att uppskatta tex. solen som skiner idag. Ska ut en snabb sväng och fota innan vi ska köra intervallträning, så kanske kommer lite bilder sen. :) 

Tumblr_m9cygvzkp71qdu0vro1_500_large

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0