onsdag 22 augusti

hejsan! Dålig uppdatering idag igen. Men jag hade i alla fall sovmorgo, började inte förrens halv tio idag, skööönt! plus att vi hade idrott. love it! Efter skolan tog jag och erica tåget till Lund o sen bussen till nova! Kom typ nyss hem. Vi har haft det jätte trevligt! Hittade det jag letade mest efter, en ny skolväska & jeans! plus en skjorta/blus och en annan tröja, jag ska visa sen! Men på vägen hem var det något fel med bussen den skakde skitmycket och sen till sist fick vi stanna och han kunde inte köra mer så vi fick gå, dock inte hela vägen men säkert halva det tog en kvart att komma till stationen där ifrån. Men vi gick snabbt in på subway o sen gick vi till stationen och käkade där och sen kom tåget! o nu e jag hemma, får se vad jag ska hitta på nu.... ha det bra, vi hörs snart! kram / rebecka
frapino från espresso house, favorit! 
oj jag måste verkligen måla mina naglar så fula dom e!!
Sjukt snygg jacka från vero moda, köpte den dock inte... 
 
 
 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0