måndag 20 augusti

Det blir ju såhär lite dålig uppdatering nu när det e skola o så. Men skolan idag va skiiiiittråkig o jobbig! Vi hade 6 lektioner(bara sånna tråkiga klassrumslektioner, eller jag tycker alla lektioner e tråkiga förutom idrott men ni fattar vad jag menar) typ inga raster, sen lunch, lång dag.....  och Idag hade vi typ 31 grader varmt! Och jag hade jeans på mig, tror ni jag blev varm eller? Det är så himla synd att värmen ska komma nu när vi börjar skolan! -.- Jaja sen efter skolan åkte jag malevi erica o alexandra hem till mig o käkade glass! muuuuuums! Sen gick vi till erica o badade, ska lägga upp lite bilder sen! :D Nu ska vi nog strax äta. Ha det bra, vi hörs! / rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0