Gatufest

Igår var det somsagt gatufest at our gata. Det var suuuuperfint väder och det var inte förrän kanske vid elva tiden som jag började frysa om benen då jag hade shorts! Först så grillade då allas familjer (sex familjer tror jag vi var) och när vi ätit så gick jag, Rebecka och våra grannar Matilda, Elsa och Signe runt och fota lite. Elsa har precis börjat sexårs och Signe är 3 år så dom bara hängde på liksom men roligt hade vi faktiskt. Elsa är ett riktigt busfrö och hon älskar att vara på foto. Rebecka har massa bilder på sin kamera så hon lägger nog upp lite av bilderna imorgon typ. 

Idag funderade jag och Johanna lite på att åka till Malmöfestivalen meen det ska typ regna och jag har ingen lust att åka tid och slösa massa pengar. Har blivit lite snål pga. att jag nästa sommar vill åka på Språkresa och då måste jag betala en del själv och i want it so bad så nu blir det inga onödiga resor hit & dit, jag använde mitt JOJO sommarkort mycket under lovet iaf. Imorgon ska vi på ett Infomöte om språkresor och sedan efter det ska vi då bestämma om vi vill eller inte :).  /Angelica

En bild på mig och Elsa, tagen av Rebecka (via instagram). Jag ser lite mongooo ut men what to doo?

Kommentarer
Skrivit av: GeMina Arts

tusen tack! oj nej är så dålig på sånt.. har svårt själv, när jag har torka slänger jag ju bara upp en teckning :p

2012-08-18 - 13:19:47
URL: http://geminaarts.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0