fredag 24 augusti!

Heeeeeeej folket, det är freeeeeeeeeeeeeeedag!! Men jag e inte jätteglad i alla fall för jag har blivit sjukt förskyld o jag kan därför inte spela match ikväll som det va tänkt! :(( När det va U-lags match o allt.. åhhhh!! Nä nu ska vi tänka positivt.. Vi hade sovmorgon idag! :D började 9.10 det va tur för jag hade inte sovit mycket inatt pga. ont i halsen!! Och vi slutade tidigt.. vi har asbra schema på fredagar! vi har idrott också men jag fick ju ta det lungt pga förskylning... Ikväll ska jag till Lillbengis, som hon skrev ju så ska hon ha tjejkväll! Vi hörs!
btw, barcelona vann igår!! yeeeeeeeeeeey!
/ Rebecka
meeeee.

Kommentarer
Skrivit av: Ebba Gréen

sv; Tack så mycket söta du/ni haha :) :)

2012-08-24 - 15:25:38
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0