Bilder från tjejkvällen



Ett litet collage från i fredags! Hade en rolig kväll med massa skratt, god mat och allting. Kolla på massa roiga videos, lyssna på musik och ja, bara hade roligt helt enkelt. Tack fina vänner! ♥

Söndag igen, wow vart tar tiden vägen egentligen? Btw, drömde om språkresan inatt. Haha, ha gjort det en gång innan och då var det värsta mardrömmen för att vi kom typ dit och sen skulle vi hem dagen efter. Men inatt var det inte bara jag och Johanna som skulle åka, det var typ asmånga som jag kände. Typ grannar, vänner osv, som skulle åka med, fast vi skulle alla till olika ställen. Och sen min första dröm om språkresan så kom jag liksom ihåg hur det såg ut för det såg likadant ut denna gången. Fett scary ju! Ska se till att göra något vettigt idag då jag satt inomhus all day igår och sånt mår man ju inte bra av! (Var trots allt hos frissan, men ja..) 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0