9,7 km senare...

asså oooj, vad långt vi gick asså pommes, vi gick 9,7 km. lite drygt 9min/km det tog ca 1,5 timme. Nu är jag helt slut kan knappast stå haha, både jag o lillbengis fick skoskav.. men vi kämpade på och vi kom runt. Vet egentligen inte hur fort man ska gå för att det ska räknas som powerwalk men jag kallar ändå detta för powewalk eftersom normalt går man typ 12min/km. Det känns ändå rätt bra nu, men jag ska träna ikväll med, känns ännu bättre! 
Vad häde med solen? jag skulle ju sola, det var jättevarmt när vi gick men nu e det ingen sol längre! jaja, vi hörs!
/ Rebecka 
 

Kommentarer
Skrivit av: Daniella

*SVAR:* Härligt! Min onsdag var helt okej. Idag har jag inga planer, du själv? :)

2012-08-09 - 12:17:00
URL: http://daniellaevelina.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0