Top 5!

Jag fick frågan om jag kunde ge några låttips. Jag lägger ju ut låtar med jämna mellanrum men nu tänkte jag göra en Top 5 lista, just nu!
1.
 
vet inte hur många gånger jag har lagt ut denna nu, men det är min favorit just nu i alla fall.
2.

har även lagt ut denna innan, jag har lyssnat på denna säkert 200 gånger, man tröttnar inte.
3.
David Guetta och Sias sammarbeten blir alltid så bra, jag gillar lixom fortfarande titanium, som nu är typ ett år gammal, men denna är ny och minst lika bra!
4.
 
nu försöker jag ta lite låtar som jag inte lagt ut innan, denna är ju faktiskt sjukt bra!
5.
 
forever is a long long long long long long long tiiiiiiiiiime <3
 
/ Rebecka
 

Kommentarer
Skrivit av: William

bra musik smak:D

2012-09-30 - 17:20:43
URL: http://canonguy.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0