tisdag 4 september.

DRYG DAG!!!  
Vi hade en jättehåla idag för vår musiklärare var på klassresa och vi kunde inte flytta lektionerna denna gången så vi hade typ 2-3 timmar nått sånt, det är sjukt drygt! Men nu så sitter jag o käkar, vi hade inte alls god mat i skolan! Snart ska jag ut o gå en powewalk med Erica, Tina & Malva kommer bli kul, jag älskar powewalkar! sen ska jag göra lite läxor och sen ska jag på fotbollsträning, får se om jag hinner blogga senare. Det är ju hollywoodfruar ockås haha! Vi hörs! / Rebecka
bild från förra sommaren

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0