the first day in this month

Hejsan! 1 september redan oh shit vad tiden går snabbt! Är ganska förkyld och har lite ont i halsen men jag ska nog överleva dagen i alla fal. Ska gå och ta en dusch, ladda kameran och sen ska jag och Johanna nog cykla/gå ner till stan och se Ulrik Munhter. He's coming to town today och vi vill stå längst fram för att kunna ta great pictures och sen sk vi stalka honom och träffa honom.. haha, kanske inte, men typ. Nej, nu måste jag duscha, kanske gör att jag mår lite bättre! Har förresten börjat titta lite på gossip girl, har glömt hur roligt och spännande det är. Ska kolla klart på säsong 5 nu och vara beredd på att se säsong 6 när det börjar gå på TV. Sista säsongen, oh noooo :(  /Angelica

Tumblr_m9lxsbsce91qe3a7eo1_500_large



Kommentarer
Skrivit av: evelina

jätte fin blogg!
var gärna med i veckans blogg hos oss :)

http://poniiriders.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment :)

kram<3

2012-09-02 - 13:19:34
URL: http://poniiriders.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0