TGIF

Jag skrev ju igår att det snart var fredag and here we aree! Äntligen! Dock så är det såååå dåligt väder ute, typ regn och blåst! :( 
Btw, Beckie, skrev aldrig att det var varmt igår, menade att det var skönt med SOOOOOOOOL, sen cyklade du iväg typ kvart över sex och jag tjugo över nio, tror nog det var kallare för dig än för mig ;) 

Idag har jag bara två lektioner, NO och bild. Efter lunch ska vi på en ungdomsmässa, så det blir en lugn dag! Får väl ta en halsduk och vantar idag och jag överlever cykelturen till skolan! 

Tumblr_maaq6cqyza1r5fdyqo1_500_large

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0