söndag 30 september

Hejsan folket!
Första söndagen på länge som jag verkligen njuter av man är ledig! Annars har det alltid varit massa plugg men idag är jag helt ledig! :D HÄRLIGT! Har nyss spelat match, hemmamatch och även säsongens sista u-lagsmatch, det gick jättebra, vi vann med 3-1! Dom ledde med 1-0 men sen vann vi ändå! Jag märkte också att jag spelar mycket bättre på högerkanten, mest för att inläggen blir bättre då, men det är bra att träna vänsterfoten också! Jag kunde dock inte spela matchen p.g.a min förskylning..... Men det gick bra ändå. Nu ska jag sätta mig och se sista avsnittet av gossip girl tror jag. Men vi hörs! / Rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0