ryska revolutionen gör mig galen!

har suttit o pluggat historia typ hela eftermiddagen så det är därför jag inte har hunnit fota det jag köpte igår men jag lovar det kommer upp! Jag har lite problem med att förstå ryska revolutionen och min hjärna blir helt crazy av det!! Missade genomgången av det igår. Hoppas någon kan förklara för mig imorgon. Nu ska jag gå o se om det är något kul på tv. Hejdå!
(sjukt ointressant inlägg men ja)
 
vet att jag har lagt upp denna låten innan men den är ju så bra o nu är det ju med den riktiga musikvideon!

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

jag hatar historia fattar inte heller ryska , Rev.....

2012-09-19 - 21:38:31
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0