Helgen

Hejsan, märker att jag har extra dålig uppdatering på helgerna för då är jag nästan alltid iväg.  Denna helgen har jag varit i farmor o farfars stuga. Igår hade vi kräftskiva bl.a. Jag och annie tänkte gå på UG(ungdomsgrupp) i fredags i Ängelholm men det blev inte av. 
Idag har jag varit i kristianstad och tränat på sån akademi (typ som zonläger). Sen kollade vi på när KDFF mötte LdB. LdB vann så klart! Det roliga var att jag hejade ju på LdB men vi hamnade på KDFFs läktare jaja.. och vi fick ju vara med o höra KDFFs taktik osv innan matchen, men det var roligt! Just nu e jag inte på alls bra humör för jag e övertrött... Men nu kom icona pop -i love it på radion då kan man inte annat än att bli på bra humör, det är något speciellt med den låten! Ska se gossip girl och sen ska jag räkna matte, vi hörs!
här har vi släkten. farmor & farfar, min familj o mina kusiner m föreldrar
 
Jag o johanna i KDFF kläder
KDFF - LdB
 
/ rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0