Fredaaag

Fredag igen, wohoo! Fick cykla hem en timme tidigare idag eftersom jag inte kunde vara med på gympan som vi har sista lektionen, och det är inte så roligt att bara sitta och stirra på folk som springer runder.. haha. Har inga större planer i helgen, ska nog ta det ganska lugnt så jag är helt frisk på måndag! :)

Inatt var det VMA (MTV video music award) vilket jag missade eftersom jag sov. Buhuuu men det är repris klockan 21.00 ikväll och det tänker jag faktiskt inte missa. One Direction vann alla awards som de var nominerade för, awesomeeee right? Har inte kollat på deras uppträdande än, ska vänta tills ikväll när jag kan se det på TV! Och eftersom de vann tre awards slänger vi in en liten fin fin bild! /Angelica

303505_2438653542206_1751412882_n_large

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0