torsdag 18 oktober

hej folket, just nu är jag på toppenhumör till skillnad från imorse.. Då var jag extremt trött, ont i huvud och hals.. och hade ett prov framför mig, och det känndes som jag hade glömt bort allt! Men provet gick bra. svarade på alla frågor! Det var enklare än jag trodde faktiskt.. men nått fel har man ju alltid ändå! Nu sitter jag här hemma och har INGA läxor och nästa vecka har vi prao och sen lov + att imorgon ska vi inte va i skolan utan nu ska vi på lars wallin utställningen i kristianstad! :D Kommer bli jättekul och nu ska jag sätta mig och kolla på desperate housewives och bara njuta, fast jag fortfarande har lite ont i halsen men det försvinner väll snart hoppas jag! / Rebecka

Kommentarer
Skrivit av: Elin

sv: haha ja man borde vara inne på ur & penn oftare ! ;)
allt bra här,självdå? :)
kram!

2012-10-18 - 20:56:30
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0