torsdag 11 oktober

hej folket!Imorse när jag vaknade och skulle rulla upp persienen så blev jag helt chockad för det var övermycket frost och det var bara 0.5 grader... var tvungen att använda min vinterjacka idag - inte ok! nu sitter jag o pluggar lite fysik och lyssnar på musik. ska nog se på någon rolig tvserie snart! ikväll är det revenge i alla fall. yey, det slutade ju såååååhäääär spännande sist, ska inte säga något för dom som inte sett det men asså det är sjukt spännande! men vi hörs lite senare! / Rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0