tisdag 9 oktober

Hej. 
Idag har vi varit i Malmö med skolan. Vi skulle titta på en tutankhamon utställning, det var tråååååkigt. Men efter det käkade vi på subwaaay! <3  Sen efter det när alla andra skulle åka hem så stannade jag, malva och erica kvar i malmö och stack till entré för att shoppa, det var supertrevligt men vi, eller jag i alla fall för sjukt trött.. Men fick hem en del nya saker i alla fall, jag ska visa det sen. 
 
Ikväll är dethollywood fruar! :D får nöja mig med det istället för desperate housewives.. jaja, sånt e livet :( 
Ingen träning idag, vi har som sagt uppehåll fram till den 22.. ändå bra för jag e jätteförskyld. 
 
två bilder på mig och tina idag (tog dom från hennes blogg..) har inga fler bilder, eftersom man kan inte fota med min mobil lägre och jag kan inte ta emot bilder från andra heller, för mitt minne e fullt och även om jag raderar typ 50 bilder så kan jag ändå inte fota..... så dryyygt!! får fixa det nån dag...
/ Rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0