Sunday

Här var det bra med uppdatering... eller inte. Rebecka är ju iväg och jag hade fullt upp med att fixa och allt på mitt rum igår, men jag är inte klar. Har saker kvar att lägga i lådor, sen ska jag sätta upp speglar, tavlor och sen funderar jag på att sätta upp quotes på en vägg. Vet inte, kanske att jag gör det. Nu har jag duschat och snart ska vi iväg till min mormor och morfar, då morfar fyller år. Vilket betyder kak-kalas, as usually at their place! Får bli extra mycket träning i veckan som kommer! 

Vi kör lite gossip girl bilder i brist på bilder. Det är typ bara 1 vecka och 3 dagar tills det är premiär av säsong 6 här i Sverige! 

Tumblr_mbitz8uphi1rtwx8wo1_500_large5962425_largeTumblr_lwu2ihukdv1qm7aljo1_500_largeTumblr_maiqeqt0r01qii7i0o1_500_large

Kommentarer
Skrivit av: Emma

vilken fin blogg! :)

2012-10-08 - 07:55:11
URL: http://emmabjuhr.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0