Tisdag




Hade ju veckans första prov idag, kändes helt okej och det är verkligen skönt att ha det gjort. Pluggade inte så mycket på det igår eftersom jag la ner tid på SO uppgifter som ska vara klara tills Torsdag. Ska göra mitt SO prov imorgon tillsammans med typ 5-6 andra (muntligt) sen kan jag ägna onsdagen åt franskan. Är inte så nervös för provet, vill bara ha det gjort typ. 

Jag längtar sååååå till fredag eftermiddag när man bara kan släppa allt som har med skolan och göra och bara ta det lugnt. Vi har inga prov veckan efter lovet heller så det är himla skönt. Har inga större planer för lovet, men ska försöka hitta på något roligt så jag inte bara sover bort hela dagarna. Nej nu ska jag snart lägga mig. I'm tireed!

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0