Funny day



Som Rebecka skrev så har vi varit på en liten modell sak idag. Det var jäääääätte kul och vi hade en superbra fotograf och det var kul att bli sminkad av make-up artister osv. Det tog ganska lång tid innan vi kom igång, typ 2   timmar och man blev hungrig, haha. Men det var kul att göra och en rolig upplevelse! 

När jag kom hem spela jag två FIFA matcher med min bror och sedan kom Johanna hit, så vi gick ut och fotade lite eftersom jag hade smink osv. Så nu har jag bilder att visa sen i onsdags, lite bilder jag tog i fredags morse och bilder vi tog precis. Så det blir mycket bilder i några inlägg framöver :) 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0