Första oktober

Om tre månader är det 2013 för er som ville veta, visst blir man rädd och börjar fundera över vad man råkat hoppa över detta året? Våren eller sommaren? Sen inser man att man faktiskt har varit med om båda. Typ som för mig. I våras konfirmerade jag mig och i somras fyllde jag år. Been there, done that. Det betyder ju att jag inte hoppat över något. Men jag längtar till 2013! 

Idag har jag samlat på mig lite vuxenpoäng, haha. Fixat klart med min praoplats (men kommit på ett annan ställe som hade varit coolare att vara på...) och fått min första gymnasiebroschyr... lär väl få 10000 till. Nu ska jag plugga och sen blir det zumbaa! 


Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0