Fin höstdag

Idag är det fint väder, lite kallt (-4,6 när jag vaknade) men det är fint när solen lyser på de gula fina höstlöven! Jag tog en prommenad med Rebecka runt halv elva tiden, skönt att bara gå runt och snacka och så :) Idag ska jag och Johanna på bio, så vi ska åka in till Lund om typ en timme. Myyyys! Har lite planer inför hela lovet, så jag tror det kommer bli ett himla bra lov faktiskt, eller, jag hoppas det i alla fall! 

Jag vet inte om någon utav er läser Kenza's blogg? I alla fall, hon fick ju massa kommentarer om det här med balsammetoden och jag började direkt googla på det och insåg att det nog var något som skulle passa mitt hår. Mitt hår blir fett på typ 1-2 dagar, och eftersom jag duchar väldigt mycket eftersom jag tränar 4-5 gånger/vecka så produceras det mer fett osv osv. Man ska ju egentligen inte duscha håret ofta, men jag gör det. Sen är mina toppar lite slitna och mitt hår är allmänt tråkigt, platt och sådär, så nu ska jag testa balsammetoden! Började idag, tvättade med ett sista-shampoo och ska nu framöver bara köra med balsam, både i hårbotten och i topparna. Jag hoppas innerligt att det kommer funka! Vill ni läsa mer om det, gå in på lockigt.se :)


Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0