Fredag!

Igår satt jag uppe lite föööör länge. Redigerade lite bilder som jag tog igår på Mandy, Saranda, Philippa och Terese och sedan la jag upp lite på facebook osv, sen la jag över lite bilder på min hårddisk och kollade igenom gamla bilder från 2010 och började undra hur folke ens ville va med mig! Såg helt mobbad och ful ut.


Om en timme ska jag och Johanna ta tåget mot Lund, möta upp Julia på tåget och sedan träffa lite andra vänner i Lund. Var fett längesedan jag träffade de, så ska bli jättemysigt och kul! Ikväll ska vi fira min bror som fyller år imorgon och jag ska såklart kolla på X-factor för One Direction will be there! 
Btw, så släpptes biljetter till deras första sverige-konsert idag. Konserten är i Maj 2013, men eftersom jag ska se dem i Londooooooooon (bara 114 dagar kvar!!) och ska på språkresa så hoppade jag över att köpa biljetter. Liiiiite synd men kommer att få se dom nästa år i alla fall, och det är jag glad över. 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0