Trikeflygning

Lite sent för att skriva godmorgon nu, men jaja. Vaknade runt halv 11 och har inte gjort speciellt mycket. Åt liksom frukost (och kollade på gossip girl...)
Tänkte ge mig ut och springa idag, dock har jag fått ett sår på min häl efter onsdagens löprunda då jag använde mina nya skor, plus att nu ÖSER regnet ner. Så det blir nog ingen springtur idag! 

Igår så provade min bror på Trike-flygning då han fick det i present eller julklapp av sin flickvän och eftersom det var fint väder igår så blev det av igår. Blev liiiiite avis när han åkte iväg och skulle själv vilja prova, tänk vad roligt? I alla fall,  min kamera fick hänga med och det resulterade bra flygfoto! Var ju lite rädd att han skulle tappa kameran eller något, men han sa att han skulle köpa en ny om han tappade den men både min bror och kameran kom ner helt oskadda. ;)



Finns över 500 bilder, så kan visa fler någon annan dag! :)


Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0