Träning och Gossip girl




Var ute och sprang 5,8 km idag, körde lite magövningar och en benövning och sedan var jag och Johanna ute och gick 1,1 mil. Vi körde powerwalk ca 7 km och vanligt ca 4 km. Dock så går vi ganska snabbt när vi går vanligt, så vi höll ett bra tempo. Min dag, som började med en trött tjej som inte alls ville träna, slutade helt enkelt med MYKET träning. Stod på SMHI att det skulle blåsa upp mot 13 m/s, vilket jag trodde det skulle göra, men tur nog så gav jag mig ut och sprang, och det blåste inte alls mycket!! 

Jag har även kollat klart på säsong 3 av gossip girl!! Ett vääääldigt oväntat slut men ska inte skriva något om det eftersom Rebecka kollar, plus att vänner som läser kollar på det och jag vill inte avslöja något... Men iaf, NU ska jag titta på episode 1 av säsong 4!

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0