Sova eller inte?

Herregud vad jag är trött, särskilt i mina ben. Vaknar nog upp med träningverk imorgon, men bättre det än typ huvudverk eller något.

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, kollat på ett gossip girl avsnitt och bara snackat med friends. Asså jag skulle kunna lägga mig nu... men faktiskt. Om jag lägger mig NU (vilket inte lär hända..) och vaknar runt 9-10 imorgon så har jag fått en lååång natt och då kan jag stay up all night hela helgen alltså! Shit, en vecka av sommarlovet har snart gått och vad har jag gjort? Kollat gossip girl. Vilket liv jag har.
/Angelica
Funny-quote-sleep-kid-now_large


Kommentarer
Skrivit av: Erica.

men lillbenis jag tycker du ska gå och sova , klockan e ju trotts allt 11 ;) ;)
i'm just kiddding (:

2012-06-14 - 22:57:18
URL: http://wiiccii.blogspot.se
Skrivit av: frida nyburg

Rebecka
Vaknade precis och sitter nu med en kopp te och svarar på kommentarer:)
Vad ska du hitta på idag då?

kram

2012-06-15 - 07:44:50
URL: http://fridanyburg.blogg.se
Skrivit av: | photo |

Sv; Härligt:)

2012-06-15 - 09:23:14
URL: http://jossesphoto.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0