Kan man gilla ett par skor så mycket?

 
Skorna jag fick hem för en vecka sen typ. Har inte direkt visat några bra bilder, bara en Instagram bild där dom såg vääääldigt rosa ut. Det är skiiiitsvårt att få helt rätt färg på skorna, men ja, dom är korall färgade. Älskar verkligen färgen, också skorna ska vi inte snacka om. Har tyvärr inte använt om, men jag SKA. Kommer lätt matcha dom med mina ganska nya, svarta short med hög midja och någon blus eller något enkelt. Färg mot svart = snyggt! Funkar helt klart till vitt också, men inte till massa färg. Lite dumt att inte kunna matcha hur som helst, så nu får jag välja kläder utifrån skorna... ;)

Idag kom min pappa på den briljanta (säger/stavar man så?) idén att jag skulle lära mig tvätta. Så, nu ska jag gå och tömma torktumlaren! ;)... hur vuxet låter inte detta???

Kommentarer
Skrivit av: Emmy

Oooh sjukt snygga! Färgen är jättefin och kan tänka mig det om dom är helt korallfärgade också.. :)

2012-06-19 - 20:52:19
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Skrivit av: ♥ julia

Sjukt snygga!!

sv till rebecka: Okej, jodå med mig är det bra.
Gjort idag då? :)

2012-06-19 - 21:04:44
URL: http://juliayes.blogg.se
Skrivit av: Naliie

FYYYYY FAN!! vad snygga :D sorry mitt språk men dom var rysligt fina :D

2012-06-20 - 10:48:05
URL: http://naliie.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0