FREDAG 8 Juni

Hejsan. Idag är den 8 juni(!?) och detta betyder skolavsluting! JAAAAAAAAAA! Så härligt med sommarlov men det känns som det är typ oktober med vädret så jag blev helt osäker igår om det verkligen var skolavslutningen  idag! Men det är det. Jag vaknade kl 7 idag.. och vi börjar inte förren tio så nu sitter jag här och e helt klar så jag ska kolla gossip girl nu, jag har bara ett avsnitt kvar i säsong 1! Ha en bra dag och hoppas ni också får en bra skolavslitning..om ni slutar idag! Kram Rebecka


& ikväll är det jägers!!!!!


Kommentarer
Skrivit av: ida

Så fint hår du har :)

2012-06-10 - 12:11:21
URL: http://iidas.webblogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0