the day

Hej hopp!
Idag var jag som sagt i lund med Josse, det var supertrevligt, jag shoppade fast jag sa innan att ajg inte skulle, såklart, men det va så fina o billiga saker så jag blev tvungen, jag ska visa det imorgon! :D & vi käkade på subway idag! SUBWAY är det gooooodaste som finnns!
Sen åkte jag direkt från lund till mina kusier o mötte mamma o jonatan där! Vi lekte med dom, mina småkusiner då asså och sen gick vi till havet o badade fast det va iskallt o regnit men jag ville inviga min bikini som jag köpte idag.
Nu ska jag se gossip girl & pretty little liars! Ha det bäst! Kramar Rebecka

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Wow, så fin du är! :)

2012-07-31 - 11:05:58
Skrivit av: Anonym

Glöm inte skriva till vem du svarar, Angelica eller Rebecka?

2012-07-31 - 11:06:21
Skrivit av: Anonym

Glöm inte skriva till vem du svarar, Angelica eller Rebecka?

2012-07-31 - 11:06:38
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0